rebeccamellberg.blogg.se

2013-12-15
01:21:54

15 December
Nu sitter jag i studentrum 0708 där jag sover numera i väntan på Heidelberg. För tillfället är jag själv och kommer förbli så tills imorgon så min värdinna är ute på något galet "festahelanattenkommahemkl10nästadag". Inte mig emot, är gärna för mig själv en stund. Personligen har jag spenderat lördagskvällen med att fram tills nu slita ihop perngarna som spenderades igår i vad som skulle kunna kategoriseras som Freiburgs dyraste nattklubb. Har precis bytt om till pyjamas och sitter i sängen med ont i fötterna efter allt spring på jobbet och funderar på: Criminal minds eller The Walking Dead? Har inte kommit fram till något än. 
 
Det känns konstigt att de flesta svenskar nu har begett sig till Sverige, inte för att jag egentligen umgicks eller saknar dem, men vissa som Tilda, Lisa och Sara kommar man att sakna här i Freiburg. Har inte velat åka tillbaka till Sverige men idag kände jag att jag ser fram emot att få träffa alla. Har saknat mina fina vänner väldigt mycket men det är inte förrän nu som det är en jobbig saknad som inte vill gå bort.
 
Eftersom jag inte har så mycket att tillägga kommer här miljöbilder från Strasbourg:
 
Julmarknaden var verkligen välbelyst
 
 Största julgranen... ever!
 
Tilda och Lisa. 
 
Utsikt från toppen av den sjukt stora kyrkan
 
Domkyrkan var helt stört stor!
 
Johanna Larsen. 
 
Strasbourg är väldigt vackert. Synd att det ligger i Frankrike
 

Kommentarer:
#1: thomas

Det var inte så länge sen vi sågs men längtar till torsdag då du kommer hem

Kram pappa

2013-12-15 @ 12:40:00
#2: Jonna

Ska se om Disneys julgran klår den där..!

Mäktig kyrka!

Kul tjej den där Johanna. Skulle lätt ha gjort samma sak, haha!

Följer du Walking Dead? I did not know.

Så surt att vi missar varann på samma dag...

2013-12-15 @ 20:21:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: