rebeccamellberg.blogg.se

2014-09-05
16:02:06

5 September
Första veckan av universitet är avklarad! Känner mig smått förvirrad men ändå glad. Tror det kommer bli en rolig termin men mycket plugg! Ska försöka göra klart mitt schema tills nästa vecka så att jag kan komma in i rutinerna lite mer. Idag är sportdag på skolan så jag var där och fick en massa info och snart börjar grillningen med anhörande utomhusbio, Silverlinings Playbook, på engelska! 
 
Imorgon blir det dessutom en liten vandring i och med att den blev inställd förra helgen, ska bli kul att se lite landskap istället för bara stad. Dessutom en rejäl promenad, kan behövas, har verkligen legat på latsidan på sistone. Men nästa vecka kan man dra igång med träningen ordentligt och då börjar dessutom alla kurser och aktiviteter som universitetet erbjuder, ska bli skoj!
 
Har konstaterat att jag inte kommer kunna installera min router utan har fått hjälp idag av en väldigt snäll rumskompis att försöka få det att fungera, utan framgång. Däremot så laddade han ner ett program som gör att man kan använda datorn som en router, vilket då slutigen gör att jag har wifi när jag använder datorn. Olyckligtvis har min telefon bestämmt sig för att ge upp och kan inte ansluta till wifi av någon anledning. Behöver hitta en ny omedelbart! 
 
Det var allt för nu, nu ska jag ut och njuta av det fina vädret :D
 
Ha en bra dag!

Kommentar:
#1: Jonna

Iiih, spännande!

2014-09-05 @ 23:09:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: