rebeccamellberg.blogg.se

2014-09-08
10:27:38

8 September
Idag inleds vecka två med endast två föreläsningar, en i Lag och rätt och en i Nationalekonomi. Inte alltför jobbiga ämnen. Började morgonen med att upptäcka att nån skruvat upp kylskåpet till max så att min Yoghurt frusit till is vilket betyder att jag får åka lite tidigare till skolan och köpa en kaffe och smörgås innan lektionen. Försöker dessutom i skrivande stund att formatera om min mobiltelefon som har börjat krångla och hoppas att det ska hjälpa, vill verkligen inte behöva köpa en ny! 
 
Har haft en bra helg, inledde med utomhusbio på fredagkväll, en vandring på lördagen följt av Slottsfesten på kvällen och en lugn söndag med lite plugg på mysigt café. 
 
I väntan på Silver Linings Playbook (på engelska!)
 
Ca 20 km vandring i fint landskap
 
Vid slutmålet var det en medeltida festival på gång, mysigt!
 
Fyrverkerier över slottet
 
 
Det var det mesta från denna helg, nu är det dags att göra sig i ordning för intensivt lärande! Någon dag ska jag också åka till IKEA och göra mitt rum lite mindre sterilt och mer hemtrevligt! Det blir en bra dag idag, det känner jag på mig! 
 
Ha det så bra!

Kommentar:
#1: Jonna

Myyyyyys

Terrorist som fryser kylen!!!

2014-09-08 @ 23:06:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: