rebeccamellberg.blogg.se

2015-07-09
22:56:13

9 Juli
Nu är arbetsveckan slut. Skönt med långhelg. Nu har dessutom temperaturen sjunkit så pass att man faktiskt kan vistas utomhus, kanske att man till och med kan ta med en kofta så det inte blir för kallt. 
 
Veckan har varit lugn, jobbat, promenerat, varit på IKEA och faktiskt börjat så smått med plugget. Nu är rummet nästan klart och bilder kan förväntas inom kort. Några små grejer saknas fortfarande. Det känns som att jag spenderat alldeles för mycket pengar den senaste tiden men det är sådant jag får ta tag i efter sommaren! Att skjuta upp saker på framtiden är alltid en bra lösning...
 
Gårdagen spenderades med ännu mera shopping. Jag och min rumskompis Rebecca tog tåget till Kaiserslautern där det ligger en helt gigantisk galleria med bland annat lågpriskedjan Primark. 
 
 
Efter att ha spenderat närmare två timmar inne på denna enorma butik tog vi oss äntligen ut med en hel del nya kläder (och prylar för min del, bland annat en iskubsform formad som en ananas) och en aning mindre euro på bankkontot. Värt att nämna är att inne på gallerian finns en butik som är helt tillägnad sockor!! 
 Efter en heldag i denna mysiga stad styrde vi kosan hemåt mot Mannheim. Kan säga att jag hade en aning ont i fötterna efter detta. 
 
Idag har jag varit på jobbet. Det var en oerhört tråkig dag då både min chef Melissa och Lukas som båda sitter i samma rum som mig, var sjuka vilket ledde till att jag satt helt solo och gnetade på.
 
Här är mitt lilla skrivbord 
 
 
 
 
Det var allt för denna gång. Ska nu fortsätta läsa Sandmannen, riktigt spännande. Får nog bli till att köpa en ny bok innan sommaren är över! 
 
Godnatt 

Kommentar:
#1: Jonna

För att citera Extreme Home Makeover: MOVE THAT BUS!

Kul att få se arbetsplatsen! :D

2015-07-12 @ 08:47:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: