rebeccamellberg.blogg.se

2015-08-02
10:16:05

2 Augusti
Nu var det ett litet tag sen men här kommer äntligen en uppdatering! Veckan har varit stillsam. Jobbet är som vanligt, håller för tillfället på att organisera internationella veckan som vi ska hålla i September där utbytesstudenterna som är här i Mannheim informerar om sina hemuniversitet. 
 
Idag ska jag träffa mitt "fadderbarn" från Toronto som ska plugga här i en termin. Ester heter hon, ska bli väldigt kul!  
 
Har som sagt (tror jag) börjat plugga och det går sådär. Känns inte speciellt inspirerande att sitta i bibblan just nu. Har dessutom gått med i ett gym så på måndag är det dags att börja träna! Var till och med och köpte nya träningsskor igår :D 
 
Egentligen har jag inte så mycket mer att rapportera för tillfället. Förhoppningsvis blir nästa vecka lite mer spännande. 
 
Ha en bra dag! 

Kommentar:
#1: Jonna

Woho! Kul med saker att se fram emot (mestadels)! :D

2015-08-02 @ 12:24:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: