rebeccamellberg.blogg.se

2013-11-01
17:09:49

1 November
Nu har jag varit här i 2 månader, det känns som längre. Har den senaste veckan kännt att jag tappat greppet lite om skolan, det blir mindre och mindre plugg och mer och mer intag av olika drycker. Från och med nästa vecka är det skärpning om jag ska klara av detta, jag har bestämt mig för att göra ett seriöst försök så nu ska jag hålla mig till det. 
 
Förra veckan var en bra vecka dock, fick besök av Jonna vilket var hur roligt som helst. Skönt att umgås med någon som känner en mer än ytligt för en gångs skull. Vi var på ett Mensaparty aka. studentparty på fredagen, vaknade sent på lördagen. Då var det picknick för en kompis till mig som fyllde år, mysigt att bara sitta där vid sjön i solen och äta. Sen på söndagen var vi på europapark, grymt! På vägen hem mådde man illa efter alla åkturer och jag hade känslan av att mina inälvor hade bytt plats med varandra. Det var sjukt imponerande hur de hade dekorerat hela parken i Halloween-tema. 
 
På tal om Halloween så var jag och Tamara på Halloweenfest på Stusie baren vilket var grymt kul. Träffade på min tandempartner där också. Var si och så med utklädnader, om jag ska vara ärlig kändes det dels onödigt att lägga pengar på och dels hade jag glömt bort det lite granna. 
 
Hur gott som helst med ugnspotatis och kött! Plus trevligt sällskap såklart. 
 
Jonna och Lisa. Sjukt lika. 
 
Av någon anledning hade alla röd tröja på sig. Jag lovar att det inte var bestämt!
 
Ser lite skeptisk ut, med all rätt. Man tror att det ska bli en kul åktur men glömmer bort att man antagligen kommer bli helt dyngsur. 
 
Halloween förfest. Grym kväll :D
 
Det var allt flr nu, ni får ha det så bra. Nu ska jag återgå till att planera Pappas och Johannas besök in i minsta detalj. 
 
Tills vidare!

Kommentar:
#1: Jonna

Aaaaw, saknar dig! Kram <3

2013-11-01 @ 19:52:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: